11 Temmuz 2014 Cuma

   Son kitap Hayali Gezginler Kulübü'nün yayınlanmasıyla bittiğini düşündüğümüz Ulysses Moore serisi iki yeni kitapla devam ediyor. Serinin yazarı Piedomenico Baccalario şaşırtıcı bir kararla seriye iki yeni kitap daha eklemeye karar vermiş. Maalesef bu iki kitap şu an Türkiye'de yayınlanmadı. Doğan Egmont'un P.Baccalario'nun yeni kitaplarını yayınladığını düşünürsek bu kitaplar da Türkiye'ye gelebilir ama ne zaman gelebileceği konusunda bir fikrim yok. Kitaplar hakkında geniş kapsamlı bilgiye ulaşamadım çünkü serinin anadili İtalyanca kaynaklar dışında bilgi yok. Çevirmeye çalıştığım kadarıyla kitaplardan bilgiler:



Zaman Gemisi:

    Yeni karakterler 4 erkek Murray, Mira, Connor ve Shane sahilde terk edilmiş bir gemi buldu. Geminin üzerinde Metis yazmakta. Geminin son kaptanı sadece fırtınalı bir yolculuğun izlerini ve kendisine ait bir günlük bırakmış.  Gemide buldukları defter onlara araştırmaları için izler taşımakta. Günlükte Kilmore Koyu'ndan, Ulysses Moore'dan ve hayali dünyalar arasında seyahat etmenin mümkün olacağından bahsediliyor. 4 çocuk bu maceranın peşinden gitmek için denize açılırlar. Bu sadece Ulysses Moore'un izlerini aramak için başlangıçtır. İleride onları engellemek isteyen genç bir düşmanla karşı karşıya kalacaklar.

Viaggio nei porti oscuri [ Karanlık Noktalara Seyahat ]

   Murray, Mira, Connor ve Shane ilk maceralarından döndükten sonra bir yardım mektubu alırlar. İsyancıların son gemisi Doğu Hindistan Hayal Şirketi'ni ele geçirdi ve hayali rotayı (ları) kontrol altına aldı. Murray ve arkadaşları herhangi bir haritada gözükmeyen karanlık bir limanı bulmak zorundalar. Peki orayı nasıl bulacaklar? Cevap Zaman Kapısı'nın ötesinde. Argo Villası, Murray ve arkadaşlarını bekliyor...


Kitap Kapakları
























İtalyanca bilmediğimden dolayı çevirileri sözlük ve çeşitli programlar kullanarak yaptım. İçinde yanlış çeviriler olabilir. Mazur görünüz...


4 yorum:

Adsız dedi ki...

bu siteyi çok beğeniyorum ve hiç bir mağzur görmüyorum bu sitenin sahiplerinede teşekkür ediyorum

Adsız dedi ki...

bu siteyi çok beğeniyorum ve hiç bir mağzur görmüyorum bu sitenin sahiplerinede teşekkür ediyorum

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Sitem hakkındaki güzel görüşleriniz için teşekkür ederiz. Serinin bitmesiyle birlikte yeni haberler ve siteye olan ilgi azaldı. Umarım yeni kitaplar Türkiye'ye gelir ve Ulysses Moore dünyasına tekrar geri döneriz. :)

- Admin

Adsız dedi ki...

kitap yurdunda satılmaya başlanmış 25 tl
http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=709658