11 Nisan 2016 Pazartesi

   Ulysses Moore serisinin İtalya'da satışa çıkan 18.kitabının ismi ve konusu belli oldu. Serinin yazarı P.Baccalario'dan Ulysses Moore hayranlarını heyecanlandıracak bir sürpriz geldi. Seriden farklı bir yol izleyecek 18.kitap, Ulysses Moore'un gençliğini anlatacak. Kitap Ulysses'ın zaman kapılarını keşfetmesini ve arkadaşlarıyla yaşadığı maceraları konu alacak. "La Grande Estate" yani "Büyük Yaz" ismiyle çıkan kitap umarım bir gün Türkiye'de de satışa sunulur. Bunun, serinin son kitabı mı olduğu ve Ulysses'ın gençlik hikayesinin devam edip etmeyeceği hakkında henüz bilgi yok. 

Kitabın Konusu: (Çeviride hatalar olabilir.)
   1958, Kilmore Koyu, Cornwall... Ulysses Moore'un, dedesinin kayalıkların üzerindeki eski evinde babasıyla birlikte geçireceği özel bir yaz... Argo Villası'nın duvarlarındaki tozlu portreler arasındaki kapı, Ulysses'ın sırlarını keşfetmesi için açık bekliyor. Evin karmaşık sırları, Ulysses ve macerasever arkadaşları tarafından çözülmeyi bekliyor. Leonard, Black, Peter, Phoenix, Biggles, Calypso: ve hayali rotaları savunacak cesur genç korsanlar grubu doğar.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzun zamandır yeni bir şey yayınlamıyorsun kitabı okuyanlar için iyi bir blog devam etmeni isteriz.

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Yorumun için teşekkürler. Yeni içerik eklenmemesinin sebebi site sadece Ulysses Moore serisi hakkında olduğu için bu seriden yeni bir haber gelmedikçe içerik bulamıyorum. Seriyle alakalı genel bilgi olarak eklenecek hemen hemen herşeyi ekledim o konuda da yeni içerik gelmiyor aklıma. Okuyucuların yeni fikirlerine ve sorularına açığım benimle paylaşırsanız sevinirim.
- Admin

Sonic dedi ki...

Gerçekten çok iyi bir haber.
Türkiye'de yayımlandığı gün almak istiyorum.
Bilgi için teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Pazar günü Beylikdüzü 2019 fuarına gideceğim bulursam kesinlikle alacağım

Unknown dedi ki...

Harika bilmiyorum ama bende galiba bu adamı bulmak istiyorum ister ölü ister diri

Unknown dedi ki...

Bilgi için teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Bu seriyi ilk 5. sınıftayken okumuştum. Çok sürükleyiciydi. Kendimi bayağı bir kaptırmıştım seriye. Aşırı seviyordum. Aşırı demek bile az kalır yani o derece. Herhalde yıl 2018'di seri ile ilgili araştırmalar yaparken bu siteyi keşfetmiştim. 18. kitap ne zaman çevrilir de Türkiye'ye gelir diye hep evin içinde dört dönüyordum -bir ara sadece bu kitap için İtalyanca öğrenip okumayı düşünmüşlüğüm bile olmuştu.-. Yazardan çok etkilendiğim için sonra başka kitaplarını da okumaya başladım. Mesela "Kayıp Kitap Avcıları" diye bir kitap serisi vardı yazarın. O da güzeldi -bu seri kadar olmasa da- ama mesela o serinin 5 kitabının sadece 2 kitabı Türkçeye çevrilmiş. Ya da mesela "Kilit" diye bir serisi vardı, o da toplam 6 kitap ama onunda aynı sadece 2 kitabı Türkçeye çevrilmiş. Okuduğum serileri yarıda kesmek hiç hoşuma gitmiyor. Hiçbir yerde Türkçesi yok maalesef bu kitapların. Sene olmuş 2022, bu yazıyı ta 2016'da yazmışsın. 6 yıl geçmiş. Maalesef çevrilmiyor işte bu kitaplar, Türkçeye talep mi yok, ne yok, neden çevirmiyorlar ki halihazırda olan kitabı... Umarım EN KISA ZAMANDA kitapları Türkçeye çevirirler.
Okuduğunuz için teşekkürler,
İyi günler dilerim.