25 Aralık 2015 Cuma

    Ulysses Moore serisinin yayınevi Doğan Egmont, 14.kitap "Karanlık Limanlara Seyahat" için bir tanıtım filmi yayınladı.
    Doğan Egmont daha önce "Hayali Gezginler Kulübü" ve "Zaman Gemisi" için de tanıtım filmi hazırlamıştı. Umarım bu tanıtım filmleri diğer kitaplar için de hazırlanmaya devam eder ve bu tanıtım filmleri televizyon reklamlarında yayınlanır. Toplamda seri, 250.000 okuyucuya ulaşmış olsa da daha büyük bir okuyucu kitlesini hakettiğini düşünüyorum ve bu tanıtım çalışmaları serinin bu okuyucu kitlesine ulaşmasında başarılı olabilir.




Ulysses Moore 14 Karanlık Limanlara Seyahat- Tanıtım Filmi
Pierdomenico Baccalario -Ulysses Moore 14 Karanlık Limanlara SeyahatTanıtım FilmiKalplerimize bıçak gibi saplanan öyle bir karanlık indi ki buralara,biz özgür dolasan Hayali Gezginlere yapacak tek bir şey kaldı: isyan etmek.Limanları yeniden ele geçirmek, bütün denizlerde savaş vermek; ormanlarda kaybolmak ve evlerimizin yıkıldığını görmek pahasına. Çünkü isyanımız sayesinde yelkenlerimiz dolacak nihayet bir rüzgârla...Kurgu: Ceyda SarıhanMüzik: Cenk Çelebioğlu
Posted by Dogan Egmont on 25 Aralık 2015 Cuma

2 yorum:

Alperen dedi ki...

13. Kitabı okudum ama seriyi bir baştan okumak gerek. Ta ne zaman okumuştum ilk 12 kitabı...

Unknown dedi ki...

seri hakkında konuşmak veya teorisi olanlar lütfne bana facebooktan ulaşsın hayatta en merak ettğim şeylerden biri de bu kitap ve hikayesi bu arada blog beni faceden ekelrmisin ? Facebook:orlando magic resmi olan Berkay Özyurt