25 Şubat 2012 Cumartesi


loading
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

9 yorum:

abhainn dedi ki...

anahtarlar orjinal kitabın 4 anahtarı mı çünkü 2.kitabın kapağında ıstakoz yerine kurbağa var ve her dil için farklı uyarlandıklarını biliyorum ama benim iyice kafam karıştı :)

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Evet resimdeki anahtarlar bilgilerle tutmuyor ben de farkettim. Ya çevirirken farklı hayvan olarak çevrilmiştir ya da resimlerde yanlışlık vardır. Kurt ve bukalemunlu anahtarlar hiçbiryerde geçmiyordu.

Adsız dedi ki...

merhaba
ben de farkettim bunu arkadaslar ve soyle bisey dusundum ilk kitapta anahtarlarin uzerindeki hayvanlarin adlariyla acik kelimesini olusturuyorlardi hatirlarsaniz. belki cevirirken acik kelimesi olmasi icin hayvanlar degistirilmistir yani italyancada bukalemun kelimesinin bas harfi italyancadaki acik kelimesinin bas harfiyle ayni olabilir belki bu yuzdendir

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Senin dediğin gibi de olabilirdi ama İtalyanca orjinalinde hayvanlar Türkçe karşılıklarıyla aynı gözüküyor. Muhtemelen resimde bir sorun var.
-Admin

Adsız dedi ki...

arkadaşlar size katılıyorum anahtarlarda sorun olmalı italyancada kurt:(lupo) bukalemun: (camaleonte) yani açık kelimesi oluşmuyor...
admin bilgilere..

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

evet arkadaşlar doğru düşünüyorsunuz bu konu ile ilgili çok araştırma yaptım o anahtarlar yanlış doğru anahtarlar bunlar
https://www.google.com.tr/search?q=ulysses+moore+anahtarlar&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=FT23UZLoCcPWPY68gKgK&ved=0CDgQsAQ&biw=1024&bih=677#facrc=_&imgrc=l4Bsv3EVChOBOM%3A%3B-F6Ugj4ipyP03M%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F_KQeu_03eLgg%252FTUcBVAzmnWI%252FAAAAAAAAAU8%252FwurJ_vTZSmc%252Fs1600%252Fanahtarlar.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fkilmorekoyu.blogspot.com%252F2011_01_01_archive.html%3B720%3B480

Adsız dedi ki...

bende olan kitaplar orginal yani şu sert kapaklılardan da bence bir sorun yok ya da ben bulamadım çünkü 2. kitapta 21. sayfada da aynı anahtar resimleri var. Eğer sorun varsa nerede

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Problemli olan resmi kaldırdım yerine doğru resim koydum. Önceki resim kitapla uymuyordu.

- Admin