4 Temmuz 2012 Çarşamba

Pierdomenico Baccalario'nun bize armağan ettiği, Türkiye'de 200 bin okuyucuya ulaşan, efsane seri Ulysses Moore 12. kitap olan Hayali Gezginler Kulübü ile son buldu. Son kitabı okumamla birlikte her taşın yerine oturduğunu ve hiçbirşeyin açıklamasız ve anlamsız bir sonla bitmediğini görmek beni çok mutlu etti. Böyle bir serinin böyle bitmesi gerekirdi bu yüzden Pierdomenico'ya teşekkürlerimi sunarım... Serinin hepsini okuyan var okumayan var bu yüzden spoiler vermeyeceğim. Şunu söyeleyeyim seriyi bitirmemiş veya başlamamış olanlar: bu serinin tamamını okuyun. 
Yazar seriyi 6. kitapta bitirmeyi düşünüyordu ama ısrarlar gelince bu seriye devam etti. İyiki de etti... Seri daha karmaşık, gizemli bir hal aldı. Herşey açığa çıkmaya başladı. Seriyi yarıda bırakanlar varsa onlara seriye devam etmelerini şiddetle tavsiye ederim...

Koca bir serinin tadında bitmesinin mutluluğu içersindeyim. İnşallah insanlar bu serinin değerini bilir... 


8 yorum:

Adsız dedi ki...

ewt muhteşem bitti herkesin okumasını tavsiye ederim büyükler içinde uygun

Adsız dedi ki...

itiraf edeyim güzel bir son oldu fakat bitmesine üzüldüm.:( böyle güzel seriler 40 yılda bir gelir.

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir sondu. Gizemler açıklandı, aşıklar kavuştu. Böyle bir seri bir daha bulamazsınız.

Adsız dedi ki...

güzel bir son ama serinin bitmesi çok üzücü.bir an tekrar baştan başlamayı bile düşündüm.böyle güzel bir seri bulsam yine okurum ama o da zor

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaa bitmesin hem bn hepsini okudum güzel sondu ama bitmesini istemem yani ve bu arada 2. kitabı bn 2 günde okumuştum kitap aşkıyla ama Pierdomenico Baccalario nun serileri var başka onlara bakın bu kadar güzel olmasadsa güzeller (nası bırakıcam bunu ben ) :( D:

Adsız dedi ki...

ilk 5 i okudum devamınında alacağım
keşke bitmeseydi
okuduğum en güzel kitaplaran birisi

Adsız dedi ki...

ilk beşi okudum yarın olsa da altıncıyı alsam diyorum.muhteşem ötesi.

Unknown dedi ki...

Öğretmen Stella nın sırrını ve nereye neden kaçtığını anlamadım tam olarak açıklaya bilecek olan var mı ?