17 Nisan 2015 Cuma


  Biz daha 14.kitabı beklerken yakında İtalya'da 16.kitap çıkacak. Orijinal adı "L'Isola Dei Ribelli" olan kitabın adının Türkçesi "İsyancılar Adası". Kitap, küçük boyutlu kapak görseli ve tanıtım yazısıyla bir İtalyan sitesinde ön siparişe açıldı. 

  Artık Doğan Egmont'un 14.kitap için bizi daha fazla bekletmemesini diliyoruz ve sonraki kitapları merakla bekliyoruz.


Tanıtım Yazısı Çevirisi: (Hatalı, eksik olabilir ve spoiler içerir.)
  Murray ve arkadaşlarının araştırmaları sonucu Ulysses Moore koy'a geri döndü ve direniş hareketinin umudu tekrar yeşerdi. İsyancıları tutsaklıktan kurtarmak için harekete geçmenin tam zamanı. Lider Murray bunun için zaman kapısını açabilecek tek kişi. Fakat Leonard, Calypso çifti ve Ulysses'ın eski arkadaşları bunu yapamaz. İsyancıları özgürlük için ateşlendirecek bir mektup var ve o mektupta şu yazar: "Tüm mahkumlar özgür olacaksınız!". Bu mektup, tüm tutsak olmuş hayali yerler arasında dolaşacaktır.  

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Seriyi büyük bir heyecanla okudum ve uzun bir süre önce bitirdi. 13. kitap çıktığında neler hissettiğimi ve aklımda ki soruları yalnızca seriyi "gerçekten" anlayarak okuyanlar bilir. 13'ü aldım ve 2. günün öğleninde bitirdim. Ama günler haftalar ve şu an anladım ki aylardır 14'ü bekliyorum. P.M. Baccalario durmadan kitap yazıyor bizimkilerde maalesef bir türlü çeviremiyor. Kaptan Kanca'yı aldım 3 kere okudum hala 14 çıkmadı... Bunun bir çaresinin bulunması şart bence... :)

Adsız dedi ki...

Ulysses Moore serisinin kitaplarını büyük bir heyecanla okuyorum ilk kitabı bir arkadaşımdan almıştım. Sonra serinin çok akıcı ve zevkli olduğunu fark ettim hemen diğer kitaplarını da alıp okudum seri ile yeni tanıştığımdan dolayı henüz 8.kitabı yeni bitirdim. Bitirir bitirmez 9,10,11 ve 12. kitapları sipariş ettim, gelmelerini dört gözle bekliyorum. Seri gerçekten çok akıcı ve zevkli. Kitabı okumak için hayal gücü gerekse de :)) okurları asla dünyadan koparmayan bir seri. Fakat hala 14. kitap çıkmamış, bu gerçekten çok kötü. Yayın evine sesleniyorum bence okurları daha fazla bekletmeyin şuna bir çözüm bulun...